torsdag 5. juli 2007

Fantastisk blodsportrening!!!

Jeg må skryte litt av guttene mine.
I dag morges la jeg blodspor som vi skulle gå etter jeg var ferdig på jobb. Dette var i utgangspunktet å stekke strikken for de lengste sporene jeg hadde gått med dem var på 3 timer, og disse kom til å bli mye eldre en det. Og mens jeg var på jobb så åpnet himlen seg, og det styrtregnet i flere timer, så jeg trodde vel egentlig at løpet var kjørt.
Men når kvelden kom var det sol igjen og da var det vel bare å teste.

Jeg må si at jeg er rett og slett KJEMPE imponert over begge to! Begge sporene var 10 timer gamle, Nayati sitt var ca 800 meter og Chief sitt var ca 600 meter.
Ingen av dem hadde et eneste problem! De gikk rett på begge to, tok alle vinkler og gikk rett på sluttgjenstanden! :) Chief måtte til og med ta sporoppsøk for noen hadde tatt ned merkebåndet mitt.. ;)

Så nå er det bare å fortsette å trene, dette kommer til å bli utrolig bra!! :)

Sommerklem, Michelle, Nayati og Chief. :)

1 kommentar:

Hundelivet på Sortebekk sa...

Hei Hei
Jaja skal se det blir blodsporeksperter av dem etterhvert, dere er kjempeflinke
Hilsen Siv og gjengen