torsdag 3. mai 2007

Klasse II i Moss 1/5-07


Ja, da var vi ENDELIG igang igjen. :)

Nå er det lenge siden vi har vært ute på konkurransebanen. Litt skole, flytting, jobbing og annet har gjort at det har vært en pause.

Jeg har slitt med konkurransenerver i alle år, og jo lenger det går mellom hver konkurranse, jo værre blir det. Så jeg trenger vel ikke å skrive at jeg var helt nervevrak før denne debuten.

Litt av frykten min denne gangen gikk vel også på at Nayati har blitt en voksen gutt siden sist vi var ute og konkurrerte, og jeg var litt redd for at han skulle utnytte min nervøsitet og gjøre som han ville.

MEN for en støtte og FOR en hund!!! Jeg brukte han som "krykke" hele programmet igjenom, og han prøvde alt han kunne for at jeg skulle bli glad og bli meg selv igjen. ;) Han syntes nok at jeg oppførte meg veldig rart. ;)

Så denne konkurransen er helt hans innsats og ære!

Dommeren Arild Eriksen sa faktisk når vi var ferdig med programmet at: " Når hunden din blir ferdig med å oppdra deg, så kommer dette til å bli kjempe bra." Hehehehe........

Så nå er det bare å spenne på seg konkurranselysten og jobbe som en helt. Så kommer vi til å få til store ting.

Denne gangen ble vi nr. 6 av 35 hunder.


Michelle og Nayati.


1 kommentar:

Ingrid sa...

GRATULERE så mye med opprykket!! Kjempebra altså :-)